ICEBUG ANIMA3-L BUGRIP®

Jag har äntligen köpt mig ett par icebugs! 
Det är ju nämligen så att de senaste vintrarna varit svinhala, så även denna vinter. För ett tag sen halkade vår granne Rune precis utanför vårt hus. Han slog bakhuvudet, tuppade av och hade ont i flera veckor. Då fattade jag ett beslut om att jag skulle köpa mig ett par riktiga dubbskor. Jag och karln har broddar nästan varje dag när vi är ute med djuren men broddar är omständigt och de flyger alltid iväg, speciellt vid löpning.
 
 
 
 
Det är ju tyvärr så att icebugs kostar skjortan. Jag betalade 1600kr för dessa men jag känner att det är himla värt då jag är ute och promenerar varje dag och blir lika förbannad varje gång det är halt. Vintern är ju även den tid på året då jag faktiskt uppskattar löpning men det har inte varit möjligt över huvud taget att löpa denna vinter. Så kom skorna i torsdags och trots att det varit -32 grader har vi varit oskiljaktiga, my shoes and I <3. 5/5 toasts!
 
 
Icebug Anima3-L Bugrip är en trail- och vinterlöpsko med dynamiska dubbar av karbidstål. Skon har en neutral dämpning och stöder därför fotens naturliga rörelse utan överdriven styrning. Förstärkningar vid tån och sidan, samt hel gummisula skyddar foten mot att slå i stenar. Anima3 BUGrip ger grepp på allt ifrån torr asfalt till ren is. De är även vattentäta! 
 
/Emilia
 
Emilia, Tips | |
Upp